سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع کوله پشتی کوهنوردی

وزن و اندازه کوله‌پشتی پیاده‌روی شما بسیار به طول سفری که برای آن در نظر گرفته شده است، نحوه سفر، شرایط آب و هوایی و مقدار وسایلی که می‌خواهید در سفر کوله‌پشتی به همراه داشته باشید، بستگی دارد.

 

بسته‌های روزانه (و توصیه‌های بهترین بسته‌های پیاده‌گردی روزانه ما)

بسته های روزانه معمولاً کوله پشتی های پیاده روی بدون قاب هستند. یک لایه فوم یا ورق پلاستیکی (اصطلاحاً ورق فریم) برای استحکام بیشتر در پنل پشتی معمولاً جایگزین قاب در بسته های روز با ظرفیت بیشتر می شود. از آنجایی که این نوع بسته ها قاب ندارند، بیشتر وزن روی شانه ها آویزان می شود. به طور کلی، زمانی که بار متوسطی را حمل می کنید، این مشکلی ایجاد نمی کند و به همین دلیل است که بسته های روزانه (کوله پشتی بدون قاب) در بین کوله گردهای فوق سبک بسیار محبوب هستند.

 

یک بسته روزانه همچنین می تواند به عنوان یک کیف حمل روزانه یا بسته قله و همچنین برای پیاده روی روزانه، دویدن در مسافت های طولانی یا دوچرخه سواری طولانی استفاده شود. با این حال، برای وزن‌های سنگین‌تر، بسته‌های بدون قاب بسیار ناراحت‌کننده هستند، بنابراین به پشتیبانی اضافی به شکل یک شاسی سفت و یک کمربند باسن فوم (هر دو برای کوله‌پشتی‌های پیاده‌روی چند روزه معمولی) نیاز دارید. بسته های قاب شده بیشتر وزن را از شانه ها به باسن بسیار موثر منتقل می کنند.بهترین کوله پشتی کوهنوردی

 

 

بسته روزانه اکثر بسته های روز خوب دارای بند های شانه ای راحت، قابل تنظیم و بادوام هستند که برای راحتی بیشتر به خوبی پوشانده شده اند. تعداد زیادی بسته روزانه به دلیل بند های شانه ای با کیفیت پایین از بین رفته است. عملکرد اصلی تسمه های شانه ای این است که به شما کمک می کند وزن را روی شانه های خود حمل کنید تا بند ها به اندازه کافی محکم باشند. معمولاً در جایی که تسمه‌های شانه به گونی متصل می‌شوند، تقویت می‌شوند. تسمه‌های فشاری در امتداد دو طرف بسته، بار را فشرده می‌کنند، میله‌های کوهنوردی و سایر وسایلی که داخل آن قرار نمی‌گیرند را محکم می‌کنند و تعادل بهتری را تضمین می‌کنند. یک بند کمری (معمولاً یک کمربند باسن بدون پد) بسته را نزدیک پشت شما نگه می دارد و به آن اجازه نمی دهد به پشت شما بپرد. تسمه فشاری بالا فشار روی قفسه سینه را کاهش می دهد و به تثبیت بسته برای تعادل بهتر کمک می کند. همچنین برای بارهای سنگین تر کمک بیشتری ارائه می دهد. پنل‌های پشتی دارای توری تهویه‌شده، جریان هوای خوبی را فراهم می‌کنند، تجمع گرما را کاهش می‌دهند، از تعریق بیش از حد جلوگیری می‌کنند، و از پشت شما در برابر اشیاء تیز و بالقوه خطرناک داخل بسته محافظت می‌کنند. تعداد زیادی جیب برای وسایل کوچکتر امکان نصب بطری‌های آب، تنقلات، اسناد، کلیدها (برخی بسته‌های روزانه دارای حلقه مخصوص برای نگه‌داشتن کلیدها هستند)، تلفن همراه و سایر ملزومات کوچک را می‌دهد. پوشش باران تعبیه شده در کیسه پایینی در آب و هوای بد بسیار موثر است و در هنگام گرفتار شدن در مقداری باران بسته را خشک نگه می دارد.

قوانین سختگیرانه ای در مورد حجم بسته های روزانه وجود ندارد اما معمولاً بین 20 تا 40 لیتر است. به طور کلی، شما می توانید به راحتی 10-14 کیلوگرم را در یک بسته روزانه در تنظیمات مختلف حمل کنید، در حالی که بزرگترین کوله پشتی های بدون قاب برای بارهای حداکثر 14-18 کیلوگرم طراحی شده اند.

 

شماره 1 Osprey Talon 22

Osprey Talon 22 Daypack

 

SEE THE OSPREY TALON 22 SEE THE WOMEN’S OSPREY TEMPEST 20

 

 

 

بهترین انتخاب ما، Osprey Talon 22 یک کوله پشتی چند ورزشی آزمایش شده و آزمایش شده است که می تواند به عنوان یک کوله روز برای پیاده روی، اسکی، دوچرخه سواری و غیره استفاده شود. این کوله پشتی سبک وزن اما بادوام با سیستم حمل پایدار و آستین هیدراتاسیون خارجی است. که می تواند تا 3 لیتر مخزن را در خود جای دهد. حجم 22 لیتری آن گمراه نشوید - بسته دارای جیب های زیادی است که فضای زیادی را برای وسایل شما فراهم می کند. تقریباً فضای کافی برای همه چیزهایی که برای پیاده روی طولانی روز یا هر فعالیت در فضای باز نیاز دارید وجود دارد. اتصال کلاه ایمنی LidLock، اتصال میله کوهنوردی قابل حمل، جیب های جانبی و بریده بریده، و یک کمربند با دو جیب کمربند زیپ دار دسترسی آسان به لوازم ضروری پیاده روی روزانه را فراهم می کند.

 

Osprey Tempest 20 دارای تاپ لودر ساده مخصوص زنان است. سایر ویژگی های این کوله روزی کم و بیش با ویژگی های Osprey Talon 22 منطبق است.

 

شماره 2 Deuter Speed ??Lite 20

بسته 20 روزه Deuter Speed ??Lite

 

DEUTER SPEED LITE 20 را ببینید

 

 

 

این بسته روزانه برای ورزش‌ها و فعالیت‌های سریع در تنظیمات مختلف ساخته شده است. از جمله آنها، دویدن، دوچرخه سواری، کوهنوردی (به عنوان بسته قله)، بولدرینگ، و پیاده روی روزانه 3 فصل. البته می توانید از آن به عنوان کیف مسافرتی یا کیف حمل روزمره نیز استفاده کنید.

 

Deuter Speed ??Lite 20 یک بسته روزانه سبک، مستحکم و قابل بسته بندی است که به خوبی ساخته شده است که به دلیل داشتن جیب های زیپ دار، الاستیک و داخلی اشیاء قیمتی، می تواند مقدار مناسبی از وسایل (کلیه لوازم ضروری پیاده روی در طول روز از جمله مثانه آب) را در خود جای دهد. با این حال، آن را بیش از حد بارگذاری نکنید. اگرچه دارای یک کمربند تک بافته، یک بند سینه قابل تنظیم و تسمه های فشاری برای توزیع و تثبیت بار است، این بسته عمدتاً برای پیاده روی های کوتاه تا متوسط ??روز طراحی شده است. حلقه های لوازم جانبی مختلف و نقاط تنظیم را می توان برای دسترسی آسان به کلاه ایمنی، میله های کوهنوردی، تبرهای یخ و سایر وسایل استفاده کرد. یک آستر مشبک سه بعدی تنفسی پشت شما را در طول فعالیت های روز گرم تابستان خنک نگه می دارد.

کوله پشتی کوهنوردی استوک

 

کوله پشتی کوهنوردی ساخت ایران

 

بهترین کوله پشتی کوهنوردی

 

کوله پشتی

 

قیمت کوله پشتی کوهنوردی یک روزه

 

کوله پشتی کوهنوردی ترب

 

کوله پشتی کوهنوردی کودک

 

کوله پشتی کوهنوردی امریکایی